سياسة

ايران مقابل دیدگان همه جهانیان تحریم های آمریکایی را شکست می دهد

فادی بودیه

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب، کشوری نبود که از آمریکا بترسد بخصوص اینکه اولین جمهوری بود که هیبت استکبار آمریکایی در جهان را به شدت زمین زد.

آمریکا تحریم هایی علیه ایران اعمال کرد که تا حد خفگی ملت ایران، رهبری ایران و سپاه پاسداران را هدف قرار داد بطوری که حتی داروی مخصوص کودکان را هم تحریم کرد اما ایران به جهانیان نشان داد که این تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و به کشوری تولید کننده تبدیل شد که تنها به نیروهای ملت خود که با قلبی متحد در کنار رهبریش ایستاد، تکیه کند. از سوی دیگر ایران به بزرگترین و تنها کشور حامی مقاومت در منطقه تبدیل شد تا به مبارزه با طرح های آمریکایی – صهیونیستی پردازد.

دیروز ایران تحریم آمریکا علیه ونزوئلا را شکست و تهدید کرد که اگر نفت کش هایش مورد تعرض قرار گیرد، وارد جنگ خواهد شد و همانطور که آمریکا به خود اجازه می دهد پا را از قانون فراتر بگذارد، ایران هم هر اقدامی را که مناسب می بیند، در مقابل دیدگان جهانیان اتخاذ خواهد کرد. *آیا آمریکا و مزدورانش جرأت کردند نفت کش های ایرانی را زیر فشار قرار دهند؟؟؟*

یک بار دیگر ایران تحریم آمریکا علیه سوریه را شکست داد. ایران در همه سختی ها از جمله مشکلات مواد غذایی، دارویی، نفتی و نیز نظامی و سیاسی، در کنار ملت سوریه ایستاد. *آیا آمریکا جرأت ضربه زدن به ایران یا تهدید این کشور را دارد؟؟؟*

امارات عربی یا عبری – فرقی ندارد – خواست برای ملت فلسطینی کمک ارسال کند اما جرأت نکرد این کمک را بفرستد مگر از طریق رژیم صهیونیستی، آیا این همان اقتدار عربی اسلامی است که مدعی آن هستند؟؟

ای سروران گرامی، ما در زمان قدرتمندان هستیم، در زمان قاسم سلیمانی که آمریکایی ها و صهیونیست ها و مزدوران کافر آنها را ذلیل کرد، *… ما زیر عبای ولایت فقیه، بیدی نیستیم با باد آمریکا بلرزیم و از آنها نمی رسیم زیر آنها خیلی خیلی در برابر قدرتمندان، ضعیف هستند*.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى